مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین: داشتن تفکر بسیجی، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: بسیجیان با داشتن تفکربسیجی می‌توانند در هر زمانی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش ایثار واحد قزوین، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه دشمنان بعد از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که با تحریم و جنگ سخت نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند، گفت: اکنون آنان در جنگ نرم با ایران وارد مبارزه شدند.

وی به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و افزود: ما به عنوان کارمندان بسیجی و همه بسیجیان باید در فعالیت‌های خودمان، خود، خدا و تفکر بسیجی را بشناسیم و به موقع در مبارزه با دشمن اقدامات لازم را انجام بدهیم.

ایشان با بیان اینکه بسیجی بودن فقط لباس بسیجی پوشیدن نیست، گفت: داشتن تفکر، اندیشه و عملکرد متناسب با رویکردها و راهبردهای رهبر فرزانه انقلاب بیانگر بسیجی بودن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه بسیجیان باید تکالیف خود را به موقع انجام بدهند، بیان کرد: بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران این مطلب را در اجرای برنامه‌های خود اجرا می‌کنند تا بتوانند موفق باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , ,